Ewy-Wit

Persoonlijke service en SLA

Wij vinden het belangrijk om voor iedereen persoonlijke service te bieden. Daarom hebben we een persoonlijke service waarbij we een SLA met u afsluiten. Aangezien wij veel waarde hechten aan het leveren van kwaliteit, is dit iets wat u veel terug zult vinden in onze SLA overeenkomst.
De persoonlijke service en de SLA is een belangrijk onderdeel van onze diensten. Dit heeft vooral te maken met de kwaliteit die wij leveren. Wij kijken per klant wat de mogelijkheden zijn die we te bieden hebben. In de meeste gevallen is een uitgebreide SLA hier een belangrijk onderdeel van.

Wat is een SLA?

SLA is een afkorting die staat voor Service Level Agreement. Als er een constante dienst aan een klant geleverd moeten worden, is het belangrijk om kwaliteit te waarborgen. Als klant heb je misschien een aantal eisen.
Voor de eisen is er de mogelijkheid om een SLA op te stellen. De voorwaarden worden in een overeenkomst gezet die door beide partijen goedgekeurd moet worden. Een SLA kan schriftelijk opgesteld worden, maar hier kan ook een mondelinge overeenkomst over gemaakt worden.
Een SLA is voor beide partijen een win-win situatie. Dit komt omdat een SLA ervoor zorgt dat u als klant weet wat u krijgt en welke kosten u hieraan kwijt bent. Als bedrijf weten wij wanneer wij niet aan de afgesproken kwaliteit voldoen. U kunt samen met ons helemaal losgaan op de SLA zodat de beste overeenkomst zullen opstellen.

Wat komt er in een SLA te staan?

Alle afspraken die wij als leverancier met u als klant maken, komen in de SLA te staan. Aan de hand van de eisen die u stelt aan onze diensten kunnen wij in de SLA verwerken waar wij aan gaan voldoen. Verder komen er ook rechten en plichten in de SLA te staan. Het wordt per SLA die we opstellen bepaald welke dingen hierin komen te staan. De inhoud moet namelijk niet alleen voldoen aan uw eisen, maar ook aan de mogelijkheden die wij te bieden hebben. De volgende dingen worden vaak in een SLA verwerkt: Een omschrijving van de diensten; De termijnen van de SLA; Mogelijkheden voor een revisie; Hoe vaak er gerapporteerd wordt Wat er gedaan wordt als de SLA niet nagekomen wordt; De manier waarop overlegt en gecommuniceerd wordt; Wanneer de SLA opgeschort kan worden; Andere bijzonderheden. Door te kijken naar deze dingen in de SLA, proberen wij zoveel mogelijk vertrouwen van u als klant te winnen. Door een goede SLA op te stellen, bieden wij namelijk meer zekerheid aan u als klant.

Persoonlijke service

In ons vakgebied vinden wij het erg belangrijk om persoonlijk te werken. Iedereen is natuurlijk anders. Ook voor bedrijven is dit het geval. Daarom vinden wij het belangrijk om de service zo persoonlijk mogelijk te maken. De persoonlijke service en SLA sluiten daarom ook zoveel mogelijk op elkaar aan.
Er zijn verschillende vormen van persoonlijke service en SLA die wij te bieden hebben. Hieronder kunt u zien welke vormen van persoonlijke service u bij ons kunt vinden.

icon-17

Een persoonlijke omgeving

Aangezien wij de host voor u kunnen spelen, vinden wij het belangrijk om u een persoonlijke omgeving te bieden waar u al uw IT zaken kunt doen. Voor de e-mail van uw website is het ook mogelijk om in uw persoonlijke omgeving te kijken.
In uw persoonlijke omgeving zijn een aantal dingen te regelen. Zo is het mogelijk om hier verschillende dingen te gaan regelen zoals de instellingen van uw website, de e-mailadressen die u voor uw website wilt gebruiken, statistieken bekijken en uw databases bekijken. Alles is helemaal naar uw eigen wens aan te passen.

icon-22

De beste CMS voor uw website

Wij kunnen er ook voor zorgen dat u de beste CMS voor uw website kunt installeren. Op die manier kunt u uw website helemaal naar eigen wens opmaken. Om dit goed te kunnen doen, is het belangrijk om een goede CMS te hebben. Een goed voorbeeld van een CMS die veel gebruikt wordt, is WordPress.
Via de CMS is het mogelijk om daadwerkelijk dingen op uw website te plaatsen. In principe is dit een besturingssysteem dat voor uw website werkt. Als u zelf een website in elkaar wilt zetten, is een CMS één van de belangrijkste onderdelen.

icon-19

Beveiliging

De beveiliging is natuurlijk één van de belangrijkste onderdelen van uw website. Als u een website met persoonlijke service en SLA heeft, is een goede beveiliging hierbij gewenst. Op die manier kunt u namelijk veilig gebruik maken van uw website.
Tegenwoordig is het lastig om als onderneming veilig online te vinden te zijn. Daarom is beveiliging ook één van de belangrijke persoonlijke services die u van ons ontvangt. In uw persoonlijke omgeving is het mogelijk om te kijken naar de beste beveiliging van uw website.

icon-26

Onze hosting diensten

De persoonlijke service en SLA geldt voor onze hosting diensten. Wij hebben een aantal hosting diensten te bieden waardoor u als onderneming het meeste kunt halen uit uw online omgeving. Aangezien het als onderneming belangrijk is om voldoende vindbaar te zijn op het internet, is het belangrijk om hier een goede host voor te hebben.
Om ervoor te zorgen dat wij de beste diensten aan u kunnen verlenen, zorgen wij altijd voor een persoonlijke service en een SLA. Hierdoor bent u ervan verzekerd dat wij voldoende service aanbieden.

icon-12

Hosting op maat

Wij hebben verschillende vormen van hosting aan u te bieden. Als u op zoek bent naar een plek om als bedrijf te groeien, is het mogelijk om een deel van een server bij ons te huren. Hier kunt u goed beginnen met een website. De website kan hierdoor makkelijk met u meegroeien.

Ook voor grote partijen

Natuurlijk is het ook voor de grotere bedrijven mogelijk om hosting bij ons te vinden. Als u een website nodig heeft die altijd te gebruiken moet zijn, is het mogelijk om bij ons een dedicated server te krijgen. Hierdoor heeft u de snelste server om mee te werken. Als u het onderhoud van uw website ook uit handen wilt geven, kunt u dit met onze managed server pakket doen!

Waarom Ewy?

Schaalbare hosting

Veilige omgeving

Alle hosting servers zijn beveiligd met de nieuwste security maatregelen.

99.9% Uptime Guarantee

Onze uptime garantie staat vast in een SLA. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Snelle levering

Wij leveren alle servers snel op, en bovendien werken ze ook razendsnel.

24/7 Support

Wij leveren 7 dagen in de week support voor onze hosting services.

Klanten aan het woord

Wat onze klanten zeggen

Nog niet overtuigd? Bekijk onze klantreviews!